Álom.Íz.Világ.

Egy izgalmas, egészséges köret – sült cékla fetával, almával

A céklák már egy ideje arra várnak, hogy felhasználjam őket. Sütöttem már tepsiben többször is, ezúttal a “fóliás” változatot próbáltam ki. Az alma-cékla-feta sajt hármast korábban már teszteltem, akkor nagy sikert aratott. Ezúttal is mézes-balzsamecetes öntet került rá, a csíra már csak hab volt a tortán.      Hozzávalók: 2 nagyobb cékla 4 ek. olívaolaj… Tovább »

Egy szuper egészséges reggeli – kókuszos chia mag puding fügével

Napjainkban igen népszerű a chia mag, amelynek jótékony hatásairól egyre többet lehet olvasni. Rendkívül egészséges, rosttartalmának köszönhetően jó hatással van az emésztésre, nagyon gazdag B-vitaminokban, omega-zsírsavakban (közülük is az omega-3-ban), mangánban, magnéziumban, foszforban, cinkben és káliumban. Sokat hallottam már róla, kóstoltam is, de én magam most készítettem először. Nem nagy ördöngösség és nekünk nagyon bejött. Már kitaláltam… Tovább »

Almás zabkása fahéjas dióval

Szerencsére a gyermekeim is rájöttek, milyen finom reggeli (vagy vacsora) a zabkása. Szerintem fontos, hogy ízletesen legyen elkészítve. A legutóbbi alkalommal, az utolsó cseppig elfogyott az epres-vaníliás finomság .  A nyaralásunkon megkóstolták az almás változatot, amely szintén elnyerte a tetszésüket. Így arra gondoltam, itthon is kipróbálom. Szerették. 🙂 Ha marad egy kevés, azt csatos üvegbe… Tovább »

Egy egészséges és finom reggeli – Vaníliás zabkása krémes joghurttal és eperrel

Vasárnap este van. Holnap kezdődik egy újabb hét. Munka, suli, ovi (pontosabban, betegség miatt nagyszülők), rohanás. Arra gondoltam, jó fej leszek, elkészítem előre a hétfői reggelit, hogy jól induljon a nap ill. az egész hét. 🙂 Zabkását készítettem, tettem bele vaníliát, krémes görög joghurtot, citromhéjat, mézet, gyümölcsöt. Már így felsorolva, külön-külön is jól hangzik, nem?!… Tovább »

Tonhalas-spenótos masni

Könnyű vacsoraként vagy munkahelyi ebédként lehet számítani erre az egészséges és finom, nem utolsósorban pedig gyorsan elkészíthető tésztaételre. Ráadásul a farfalle tésztán kívül nem kell más hozzá, csak egy kevés olívaolaj, fokhagyma, spenót, tonhalkonzerv és parmezán sajt.       Hozzávalók: 25 dkg farfalle (masni) tészta 3-4 ek. olívaolaj 4 gerezd fokhagyma 30 dkg friss… Tovább »

Narancsos-céklás brownie

A nagyon csokis finomság – egy icipicivel – egészségesebb verziója. A céklának köszönhetően ugyanis kevesebb a kalóriatartalma, mint a hagyományos változatnak.  A cékla persze a brownie ízében nem meghatározó, de a színe sokkal-sokkal szebb lesz tőle. No és nem utolsósorban, eldönthetjük, hogy elmondjuk-e a gyerkőcöknek, hogy cékla is van az édességben. 🙂      Hozzávalók:… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!